Wednesday, July 1, 2009

Hembusan plankton dan terumbu-terumbu karang dan hamparan dunia tanpa udara membuatkan aku tersimpoh memejam mata dan berkata ...chibaikiaaaaa!!

"kaulah manusia gila yg aku tak tefikir utk cinta....Ya!! kami bahgia"

dan


5 perkara yg dulu tertanam dikepala.
menjadi guideline utk si-dwi petite.
sikononnya mahu kecapi bahagia.

dear nurse,
kamu tahu saya masih situkang kebun yg sama?


jika Ya.amik jarum tu.
rendamkan morphine likat ditangan kiriku
dan tolong tapaukan methamphetamine terbaik utk habuan waktu-waktu malam.
moga setiap rezeki darinya mampu beri aku rumah kaca.
dan jika ada lebey.

teringin juga nk beli cayenne itam.
jadi la..habuan nk race kt leboh raya.

sesapa yg baek ati nk derma...lagi laa saya trima.


ok.jadi laaa..abg busy la korang.
chow-chow..mal mai :)

8 comments:

penanya (?) said...

ececeh~

Qasiyh said...

nurse dan tukang kebun???
terigt entri lame...
aphrodisiac pills nak x???
hahaha...

Farha said...

Jika takut akan gelombang laut, jangan berumah di tepi pantai...Jika takut terkena H1NI, pi la inject sket kasik tahan badan...Haha...Pergi tour Europe, elok2 ye abang server, jangan buat malu kat orang...KOHKOHKOH...
-
Huh, bencik kamuk... selalu pi jalan tempat best-best - BENCIK ah!... Hahah!...Dak ah, memain je...Hoho... Agak-agak kat sana ada 'Restoran Abang Daud'? Mesti takde kan?... Tak DAVE ahh camni...Eh, silap - Tak DAUD ahh camni...
-

...Apple itu Farha...

mat mimpi said...

pok ang cayenne itam!

eryzal zainal said...
This comment has been removed by the author.
rhosky said...

sy rindu apend. rindu abg seb juge. nak ikot gi oz nov ni bley?

prono suci said...

selamat berkenalan!

eryzal zainal said...

?: howlololo*pap

Qasyih:no aphrodisiac pills needed :)

Farha: lolx..malu kok org.btw,pasni mintak uncle Dave buat delivery service.

gee mimpi: mok ang wolkwagen busut :p

rhosky: winduuu kamu gakkkk.

mr.porno: hi :)